Liderul AUR George Simion a cheltuit un milion de euro, din bani publici, pentru a promova promisiunea de campanie cu apartamente la 35.000 de euro, despre care a ulterior a spus că a fost o strategie de campanie, „o formă de marketing”, potrivit site-ului de investigații Snoop.ro.
În 2024, AUR a desfășurat o campanie amplă, în toată țara, în care invita românii să semneze contracte pentru locuințe ce urmau să coste 35.000 de euro, cu avans de 1.000 de euro și dobândă zero. Contractele erau condiționate de alegerea lui George Simion ca președinte. „Prezentul contract este încheiat sub condiția suspensivă a alegerii domnului George-Nicolae Simion ca Președinte al României în urma alegerilor din anul 2024”, se arată în document.
Campania a fost susținută masiv prin panouri publicitare finanțate din subvenția de la stat, încasată de partid. Conform unei investigații Snoop.ro, bugetul de promovare a ajuns la un milion de euro. George Simion s-a angajat atunci ca timp de 10 ani să promoveze și să pună în aplicare „PLANUL SIMION” prin viitorul Guvern rezultat după alegeri.
În cel mult 6 luni de la instalarea Guvernului, el trebuie să prezinte public calendarul de implementare, potrivit sursei citate.
George Simion: „A fost forma noastră de marketing”
După ce a obținut aproape 41% în primul tur al alegerilor prezidențiale din 2025, George Simion a explicat, într-un interviu la Digi24, că nu a existat niciodată o ofertă reală de a da case la acel preț, ci o strategie de comunicare: „Nu le-am făcut vreo propunere că le dau casă. Era vorba despre locuințe accesibile, despre locuințe sociale, parte a unui program de guvernare. Și a fost forma noastră de marketing, de promovare, de mediatizare a acțiunii”, a declarat liderul AUR pe 6 mai.
El a adăugat că această formă de comunicare a avut un rol decisiv în rezultatul obținut: „Dacă nu aveam în acești ani formele acestea de promovare prin care să spargem blocada informațională, nu mai eram unde suntem astăzi, la 42% voturi.”
Detalii, AICI